Najczęściej zadawane pytania

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż hurtową. Dlatego, aby zostać klientem należy przesłać nam dane firmy oraz dane do kontaktu, czyli NIP, numer telefonu oraz adres a-mail. Po weryfikacji danych następuje kontakt telefoniczny lub mailowy ze strony naszego konsultanta.

W naszej ofercie znajduje się tysiące produktów, dlatego nie wysyłamy oferty na e-mail. Aby poznać ofertę wraz z cenami należy zalogować się do naszych sklepów (webshop VHV Flowers and Greens oraz sklepvhv.pl), do których otrzymują Państwo loginy po weryfikacji danych firmowych.

Zamówiony towar dostarczamy pod wskazany adres na terenie całej Polski.

Dostawa jest gratis, jednak obowiązuje minimum logistyczne, które wynosi 1250 zł netto. Zamówienia złożone w obydwu sklepach, czyli na sklepvhv.pl oraz w webshopie VHV Flowers and Greens są dostarczane w jednej dostawie oraz liczone łącznie do minimum logistycznego i darmowej dostawy

Nie ma żadnych dodatkowych ani ukrytych kosztów.

Zamówienie można złożyć w dniach od soboty do poniedziałku do północy. Dostawy realizujemy zawsze w czwartki. Z uwagi na to, że towar dostarczamy na terenie całego kraju, nie możemy zapewnić dostawy o określonej godzinie. Przed dostawą otrzymają Państwo informację o przybliżonym czasie dostawy.

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ zamówienia są dokonywane bezpośrednio u hodowców, a nasza firma jedynie je dostarcza. Z uwagi na to, że jest to działalność hurtowa nie obowiązują tu przepisy dotyczące zwrotów w handlu detalicznym.

Jeżeli zauważą Państwo jakikolwiek problem z jakością dostarczonego towaru, to należy skorzystać z procedury reklamacyjnej, z którą zapoznaje Państwa konsultant. Każda reklamacja jest przez nas rozpatrywana i traktowana z najwyższą starannością.

Scroll to Top